Livet är en fest.


Igår kväll
blev det en kväll som blir svår att glömma, speciellt för Elin och Josephine, som bland annat bröt mot Sveriges rikes lag och självklart så blev det en påföljd. Men jag tror att, när ilskan har lagt sig, så kan vi skratta gott åt det hela.

Igår var det ju somsagt projektarbetsdag från 8:15  och vi överskred tiden till 17:15 (OB !) Efter en hel dags hårt arbetande som innehöll bland annat en affärsplan, så begav sig alla ägare av SirBill vintage till Diana för klassfest!, men även om vi bara var 10 så hade vi riktigt kul och runt 01 tiden så begav vi oss ner till studentfesten.
Det var en en upplevelsefylld kväll och jag bugar för er alla utom två, för en kul kväll!

Nu ska jag fortsätta både packning och städning, för klockan 04:30 åker jag och Linn med franskan till Nice!
Så Elin får hålla ställningarna här hemma i en vecka & Samma vecka så väntar sig både ett religionsprov, ett historiaprov och en redovisning i kultur och idéhistoria!

/ Josephine.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0