Nice i bilder



Första kvällen. Engelsk Pub!



Jag är livrädd innan jag ska flyga!


 Italienarna hade aldrig sett så många blondiner i ett gäng så de tog kort på oss. En frågade om Josephine ville göra barn med honom. En fångade mig i ett hjärta och jag fick panik. Till alla blondiner - Åk till Nice om ni vill få uppmärksamhet. Tack vare hårfärgen fick vi drinkar, och inträdde till populära dansställen.  Råder alla att färga håret till blont om man ska till Nice.



Josephine provar skor men har dock allvarliga problem att få på sig dom.


 
När vi landade i Nice



En turistbild på Bettan och Josephine


Japanerna i vår grupp vet inte vad Sverige är. Victoria ser till att lösa problemet och hon målar upp hela Norden!



Den omtalade Valdemir till höger ->


Monacos hamn. Här snackar vi stora båtar.




Hur lyckas jag? Inte någon som tittar in i kameran


Uttråkade när Vlademir pratar.


Stranden i Nice. Vi gjorde en kontaktannons och gav vår fina stenar med hotmailadresser  till en fransman. Han blev generade och frågade om det redan var jul. Vem tror ni Josephine träffaden en timme senare? Jo, vår fransman som vi gav våra stenar till. Hahaha! 

 

Tyvärr så har jag inga party bilder från Wayne´s, checkpoint och High club. Hoppas att Josephine lägger upp sin bilder!
/ Linn

Kommentarer
Postat av: Rinja

Ångest. VARFÖR läser jag inte franska längre?! Här snackar vi ren och skär avundsjuka... Jag ville också till Nice. Fy.

2008-11-20 @ 19:36:44
Postat av: Ylva

Vad roligt att ni blondiner blev så uppmärksammade. Jag har skrivit om det på min blogg http://yfronten.blogg.se

2008-11-20 @ 21:27:48
URL: http://yfronten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0