Vänskap.



    
   
   

Tänk den dagen vi alla kommer skiljas från varandra. Den dagen när alla ska uppfylla sin drömmar och leva livet. Det är  den dagen vi börjar närma oss. Den dagen när vi inte lägre ses varje dag och när det är mils avstånd som skiljer oss åt.  Den dagen kommer jag gråta för alla de minnerna som jag har tillsammans med er. Den dagen gråter jag av lycka att alla har kommit ett steg närmare sin drömmar men jag gråter nog också för att jag inte kan har er nära mig. Tänk om fem år när man sitter och fundera över hur det blev med allas drömmar och undrar hur deras liv är. Det är den dagen jag tar fram korten på er och fäller en tår för alla ögonblick, alla fester, alla skratt och alla bråk som man tog för givet som inte längre finns. Kanske är det vädret eller alla hemska händelser i vår omgivning som gör mig nostalgisk? Inte vet jag, men jag hoppas att ni precis som jag ska ta vara på dessa månader som vi har kvar. Vi ska fylla dessa månader med mer skratt, minnen och framförallt vänskap. Oavsett hur våra liv slutar och hur många år och månader det tog för oss att nå våra mål med livet så hoppas jag att ni kommer i håg livet under gymnasiet. Den dagen när jag står på dramaten och ser alla publik .Den dagen när jag uppfyller min dröm så kommer jag tänka på er. Jag bär er i min ficka och ett välbehag infinner sig i hela kroppen när jag tänker på bilden som ligger i min ficka och stödjer mig igenom min premiär. Men kom ihåg att aldrig glömma bort vår vänskap. Tack för allt.


Aldrig mer kommer vi att uppleva det året vi har framför oss. Aldrig mer.




/ Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

LINN!, kvinna, du får mig tårögd ;D.! Vi ska ta vara på det, som fan. Och det spelar ingen roll när vi skiljs, för jag iaf släpper inte er. När jag når mina drömmar så är det ni jag vill ha bredvid mig <3. Studenten känns så jävla underbar, men tanken att förlora er är det jag är rädd för, inte skolan utan er. Men vänskap övervinner allt, även tusentals mil eller vafan det nu kan vara! Nu gör vi som du säger, tar vara på det sista! /maria

2008-11-23 @ 13:11:45
Postat av: Ewe

ÅH..! usch sluta :S Håller med dig! Läskigt som fasen att vi ska dra åt olika håll allihopa! Men vi kommer aldrig hitta några bättre vänner än vad vi ha varit..! Vårt underbara tjejgänget! Sista tiden ska bli den bästa i våra liv :D

2008-11-23 @ 17:53:59
URL: http://alivio.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag behöver inte säga något för mina ord har redan eve och maria tagit, herregud :( ja fy fan vilken vänskap vi har, och vilka minnen vi ska skapa den sista tiden! vi är helt underbara <3 /Sandra

2008-11-23 @ 20:29:06
Postat av: Rinja

Ån Linn, jag börjar ju lipa här. ;) Jag kan inte mer än att hålla med de tre andra... Fy fasen vad bra ni är! Det gäller att ta vara på tiden så mkt vi bara kan nu!

2008-11-24 @ 16:02:42
Postat av: Linn

Jag har ett stort problem för jag vet inte hur man skickar svar på kommentarerna. hahah. Men fy tusan vad ni är bra ;)

2008-11-25 @ 22:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0