Ginatricot



På bilden ser ni tröjan från BB. En rikigt tidning finns med på trycket!

HAHA. Måste vara dagens skämt att en person som har komenterat ang. Ginatricot inte vet vad MINIMARKET är. Lite pinsamt att man ens vågar skriva det i en sådan här debatt. 
Vi har lyckats skapa en rikigt bra debatt, bra Josephine! Jag tänkte att jag skulle fortsätta på samma spår. Själv tycker jag att tröjan  "NEON"  är tragisk. Inte för att det är kopia utan för att det är en rikigt,riktigt dålig kopia. Vem trycker upp en tröja på en tidning som inte är en tidning?  Okej, visst köper även jag kopior men det står jag för. Alla budgetkedjor kopierar de stora designerna, så alla bär vi kopior.  Men det finns bra och dåliga kopior och ett rikigt bra exempel på en dålig kopia är "Neon " tröjan! Kom igen Ginatricot fans, det måste ni hålla med om?


Kommentarer
Postat av: Louise

Saken är den att när en tshirt som den på ginatricot kommer ut så köper alla den. Och det är så jävla tråkigt!

2009-02-12 @ 14:23:38
Postat av: Ylva

Det finns en tidning som heter Neon men de vill nog inte förknippas med Gina...



http://www.tidningsfakta.se/tidning/n/neon/

2009-02-12 @ 15:09:30
URL: http://yfronten.blogg.se/
Postat av: Rinja

Okej, denna diskussion ligger lite utanför mina ramar men seriöst, kolla in tidningslänken ovan. DET är pinsamt.

2009-02-12 @ 17:31:49
Postat av: Linn

Ekonomi tidning för män och kvinnor mellan 25 och 30 år! haha. Ännu ett skäl till att inte köpa tröjan! ;)

2009-02-12 @ 18:08:52
Postat av: Lisa som rättså jävla ofta använder Ginas kläder

HAHA

2009-02-12 @ 18:21:25
Postat av: Maria

Ska fan köpa tröjan bara för att reta er!! ;D

2009-02-12 @ 22:53:29
URL: http://bloodymaary.blogg.se/
Postat av: Linn

Köp en till mig med! Det rör nog om lite i grytan. Ska vi testa?

2009-02-12 @ 23:10:18
Postat av: Maria

Tycker jag ;o. Tror det är värt pengarna med :D

2009-02-13 @ 00:28:53
URL: http://bloodymaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0