Inlägget 2009-02-07.

woow.
Det har blivit en hel del kommentarer angående mitt förra inlägg (från den 7:e) då jag skrev om Gina Tricot.
Enligt en anonym (eller, alla kommentarer var anonyma, men skit samma) som kommenterade och påstod att jag var arg, kan jag säga så här: Jag är inte arg på de som köper på Gina Tricot! Det är företaget jag i så fall är arg(?) på. Jag köper själv inga kläder därifrån och jag anser att det är upp till var och en om man vill göra det.

Jag märker att de som kommenterat har tagit detta personligt. Ni kanske själva har t-shirten? Eller handlar era kläder från den affären? Fine. Jag kan säga så här: om det är jobbigt och störande att läsa mina inlägg, så låt bli. (Både Elin och Linn skriver egna inlägg, läs dem istället ) Jag tvingar er inte! Jag skriver ju bara vad jag själv tycker och tänker. Vad som är rätt och fel är ju upp till var och en att bestämma.

Mina BikBok-jeans anser jag inte är riktigt samma sak. Jeans är jeans. Söndriga jeans var modernt redan i slutet på 70-talet, så de vill jag inte kalla kopior. Jag tycker heller inte att man kan jämföra dem med t-shirten?
Mina kilklack i lack från Vagabond vet jag inte om de är kopior, så det jag inte svara på. Men du får gärna skicka en bild på orginalet så jag också får se!

Jag köper inte märkeskläder, men OM jag köper märkeskläder så visar jag helst inte märket utåt. De märkeskläderna jag i så fall vill ha är alldeles för dyra för mig.

Om någon känner för att säga mig något mer om detta ämne, kan ni prata med mig utanför internet. Personligen tycker jag det är bättre om vi tar det IRL. Jag har sagt vad jag tycker, mer kan jag inte säga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dubbelmoral ;)

2009-02-09 @ 18:25:53
Postat av: Anonym

varifrån kläderna än kommer så spelar det ingen roll så länge de är snygga!!! en blommig jacka som har inspiration från minimarket (?), vad fan det nu är för jävla märke, vad spelar det för roll så länge den är snygg? jag förstår inte vad du har att bli upprörd över, du själv bär ju så kallade "kopior", och den enda som verka ha problem med det är du själv... PLUS att alla kanske inte hade sett den där "VOGUE"-tshirten innan dom såg den som du ansåg kopierad på ginatricot? det är ju inte heller säkert.....

2009-02-09 @ 19:34:52
Postat av: Anonym

dubbelmoral? Japp! Saken är även den att vill man ha åsikter som ingen bryr sig om/kommenterar så kan man hålla det för sig själv. Allt är kopior från stora märken blablabla. Jag menar, seriöst nyss suktade du efter kopiorna från Lindex. Det handlar inte om att Gina gör kopior, det handlar om att du av någon anledning tror att du är för "cool" för Gina. Varför? Ja det vet jag inte, men det är skrattretande och sjukt jävla löjligt. Fortsätt skriva sånt så kanske man t.om orkar gå in och läsa dina inlägg för att se vad nästa idiotiska grej du hittat på är =)

2009-02-09 @ 21:31:21
Postat av: Lisa Johansson Sp3a

HAHAHA jag citerar "minimarket (?)vad fan det nu är för jävla märke" Tjej med sjukt dålig koll, förstår varför tjejen älskar Gina, peace out!

2009-02-11 @ 16:41:52
Postat av: Anonym

hahha jaha så lisa johansson du påstår alltså att om man inte har "koll" så handlar man på ginatricot? konstigt då att du själv bär kläder därifrån rättså jävla ofta faktiskt:P lite töntigt sagt måste ja nog ända säga!!! minimarket är ett nytt svenskt "märke", det är ju inte precis som om man kan jämföra det med prada, som DINA skor är inspirerade ifrån.. detta är töntigt

2009-02-11 @ 19:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0