Man slutar aldrig bli förvånad!

Gina tricot har gjort det igen. Men kanske inte på det smidigaste sättet.
Kedjan har åter igen kopierat ett annat märke och gjort nått liknande (eller ren kopia) De har gjort en t-shirt med ett tidningsomslags-tryck, med omslaget "NEON" Neon är en tidning som inte existerar i verkligheten. Den närmaste tidningen heter Nylon.
Vad har de då fått sin inspiration från ? Jo BB, som själva har tryckt VOGUE-omslag på olika t-shirtar.Suck ?

Och nej jag hatar inte er som har tröjan från Gina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha alla lågprisbutiker kopierar, även H&M osv. ;)

2009-02-08 @ 12:06:30
Postat av: kopior?

nedanför är ju en bild på ett par svart/vita strumpbyxor från chanel... såg att du hade komenterat att du undrade om dom fanns på lindex, alltså kopior? det är helt okej då menar du elller? bara för att det är GINATRICOT, ja tycker det börjar lukta lite dubbelmoral här

2009-02-08 @ 16:51:43
Postat av: Josephine

Först: Jag står för det jag kommenterade i föregående inlägg om tightsen. H&M kopierar de med,det kan jag hålla med om till viss del, men de har även egna designers som kanske inte får synas utåt Och när de nu "kopierar" gör de det i så fall lite smartare.

Det andra:det som stör mig som mest med Gina tricot är att det är inte första gången de kopierar, kanske har inte de köparna någon aning om det? Jag kan rada upp mååånga kläder de har kopierat och det är något som gör mig så förbannad.

Ett exempel är den jättesnygga blommiga bombarjackan från minimarket från förra våren.



...Och det är kul att folk säger vad de tycker men det verkar som att folk har tagit detta personligt?

2009-02-08 @ 18:12:55
Postat av: Anonym

allvaligt talat! vem F*N bryr sig rent ut sagt om det är kopia eller inte?? vi lever inte tillräckligt länge för att gå o fundera på om vi ska köpa ett plagg eller inte, bara för de ser ut som en kopia. huvudsaken e väl att kläderna i fråga är snygga? jag tycker den här "märkeshysterin" börja gå lite överstyr!!

2009-02-08 @ 19:28:23
Postat av: Anonym

HAHAH då är ju dina "söndriga" byxor från BikBok kopior också då ju! och dina kilklackar i lack är ju kopior från Prada så vad är det du blir arg över egentligen?

2009-02-09 @ 10:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0