Stig L.

Wooops!
Jag har råkat hitta min födelsedagspresent! En skål/askkopp från Dominoserien.





Utöver det så har jag lämnat diskussionen kring Gina Tricot. I föregående inlägg skrev jag att vi kan ta det IRL så de anonyma kan stå för sina åsikter (iofs jag kan gissa vilka ni/du är). Fler kommentarer är bara onödigt. Prata med mig istället!
Personliga påhopp som att jag tex skulle vara "för cool" eller liknande är även de onödiga eftersom jag inte tar åt mig.
Jag kommer säkert skriva mer om mina åsikter, kanske inte just om Gina Tricot, men om det skulle inträffa är mitt tips till er att inte läsa inläggen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppar du på något som GINATRICOT så får du väl föfan räkna me lite kritik=) du får ju ändå tänka efter lite och förstå att större delen av alla tjejer handlar kläder där ibland...

2009-02-10 @ 20:48:48
Postat av: Anonym

Men lilla vän, läs inte mina bloggsidor då , för du visar ju så självklart att du tar och har tagit åt dig. Jag skriver vad jag vill på mina sidor med mina åsikter.

Om jag hade varit du hade jag låtit bli att läsa.

2009-02-13 @ 18:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0